Σελίδες

26.11.09

δένονται βιβλία

είμαι χαλαρή στο αυτοκίνητο το πρωι... περιμενω στην ουρα, φώτα κλπ
βλέπω δεξια...

"ΔΕΝΟΝΤΑΙ ΒΙΒΛΙΑ" ....
....
κατεβαίνω απο το αυτοκινητο, πλησιαζω.... ξαναδιαβαζω..."δενονται βιβλια"... επιμένουν...!!!
δεν αλλαξε η επιγραφη μεχρι να πλησιασω...

(μουσικη υποκρουση...ατμοσφαιρικη..λες και κατι θα συμβει...αγωνια...)
κοιταζω μεσα απο μια σχισμη....

{{{{  ί - ί - ί  }}}}}}

(ξερετε, ο κλασσικος ηχος βιολιου σε σκηνες θριλερ....)

βιβλιοθηκες παντου...βιβλια πανω ....
δεμενα, φιμωμενα....
ανοιγμενα...καρφωμενα στους τοιχους, δεμενα με σχοινια, με φίδια.. με φυκια ...
.........

δεν ξερω για σας, εγω παντως θελω τα βιβλια μου
να ειναι ελευθερας βοσκης.

the end

8 σχόλια:

  1. χεχεχε...

    ηρθα σπιτι, ανοιξα το γραμματοκιβωτιο.
    Βρηκα σημειωση, παω στο θυρωριο να παραλαβω πακετο.
    δινω το χαρτακι, παιρνω πακετο, βαζω υπογραφη..
    στο δωματιο ανακαλυπτω οτι περιεχει δωρεαν αντιτυπο βιβλιου, εκδωμενο απο θρησκευτικο οργανισμο και με περιεχομενο προφητικο: για καταστροφες που θα ρθουν και εξηγησεις για προηγουμενες. (ακομα και για τις 9/11)

    προτιμω ο καθενας να δενει τα βιβλια του παρακαλω, εαν ειναι να τα αμολα και οποιος τα πιστεψει! τι προσπαθουν δηλαδη? να μας τρομοκρατησουν?

    τρομοκρατημενη ειμαι που καποιος ξερει την διευθυνση μου και αποφασισε να μου στειλει δωρεαν αντιτυπο! πώς ξερουν που μενω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. skeftikes na uparxoun filovivlikes oragnwseiw gia ta adespota vivlia? autes tha kanonizoun na ta mazeuoun, na ta frontizoun kai na ta steirwnoun meta gia na min anaparagontai! auto tha itan tromaktiko!
    ti lew thee m mes ti nixtaaa?:P
    aliceeeeee!!!
    esi ftais!!
    :)
    kalo ksimerwma kai makria apo tetoia trella blogs!
    prokaloun ti fantasia na orgiazei kai emeis den eimaste gia tetoia. mono gia kamia seira sti tileorasi kai douleia kai kanei!
    :P
    kalinuxtaaaaa
    sal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ατε που να δεις και σειρα τωρα... ουτε για σειρες εν καμνεις κορη μου,
    μονο για χακερ yo yo man καμεις εσυ μανα μου. προσεξε το καμμεις!!

    αρεσε μου η οργανωση για τα αδεσποτα!!!
    εν θα ειχαμε βιβλιαρακια τζεπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. asxeto: ta blog mporoun na dethoun?
    einai ki auta se grapti morfi..
    pantws ennoeitai oti exoun ki auta psixi!
    sal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα μπλοκ δενονται με κωδικους matrix.
    neo is working on that!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςΜαΐου 16, 2010

    ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΕΔΟ......... ΠΑΩ ΝΑ ΠΙΩ ΤΠΤ ΝΑ ΞΕΖΑΛΙΣΤΩ.............ΜΗΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

μην ξεχασετε να γράψετε ονομα...