3.2.11

παφ-φλατ

μια φορά και έναν καιρό ήταν μια μούγια* που έκαμνε συνέχεια ζουυυυ ζούυυυ ζούυ...
και επίεν να διαβάσει την εφημερίδα 
αλλά που να ήξερε ότι θα ήταν πρωτοσέλιδο στην ΜΥΓΑ-ΝΙΟΥΣ  την επομένη μέρα....

εκεί που πετούσε σ' ένα δωμάτιο στα 1,50 μέτρα απο το πάτωμα,
εβρέθηκε πρώτο τραπέζι πίστα πας το ταβάνι, με την εφημερίδα ζοομ ιν, να την σκεπάζει....
δεν κατάφερε όμως να την διαβάσει διότι η ψυχή της πλέον δεν ταυτιζόταν με το κορμί της...

τότε δύο καμήλες εμφανίστηκαν!!!

-είμαστε οι καμήλες οι τζίνες!έχεις μια ευχή 
-πάντα ήθελά να ήμουν μύγα τσέ-λό 
-δεν γίνεται. μέχρι την μύγα τσε-τσε τα καταφέρνουμε
- ε, τότε πρέπει να διευκρινίζεται τις δυνατότητές σας...
-πε μας κάτι άλλο....
- θέλω να γίνω μύγα μπρους- λί
- μόνο μύγα μπρος-τα μπορούμε.
- τι μύγα είναι αυτή?
- αυτή που δεν φεύγει ποτέ απο μπροστά σου....
- δύσκολα τα πράματα... τι μου προτείνετε? ποιο είναι το ποιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε? ούτε την εφημερίδα μου δεν διάβασα σήμερα, ούτε τον καφέ μου ήπια...
μόνο παφ-φλατ πας το ταβάνι έγινα,
και έβαψα κόκκινο 1 τετραγωνικό εκατοστό με αίμα...
και άσπρη κιμωλία γύρω γύρω...
και τα νεύρα μου διάφανα, αφού έγινα φάντασμα ...
νίωθω όπως το κερασάκι στην τούρτα.

ΤΑ-ΤΑΑΑΑΑΑ (καπνοί ιστορίες μπλα μπλα)



και την έκαναν κερασάκι πάνω σε μια τούρτα....


the end



*μύγα


search...