12.3.11

σαββατοβραδο ...φεγγαρόφωτο και ηλιόλουστο μαζί.

είμαι τόσο χαλαρή που μου φαίνεται ότι το ιντερνέτ μου έχει πιάσει φοβερές ταχύτητες φωτός...
τις πιο γρήγορες επιδόσεις που έχει φτάσει ποτέ ο ήλιος...
τότε που έτρεχε σε αγώνες ανώμαλου δρόμου στο δημοτικό σχολείο και προσπερνούσε τον ίδιο του τον εαυτό...για τέτοιες ταχύτητες μιλούμε...



τελικά ισχύει...
με το διάβασμα είμαι πιο μεθυσμένη και από τις πιο πολλές ποσότητες ποτού που έχω καταναλώσει ποτέ (μέχρι στιγμής)...
κατάσταση από το δημοτικό, όπως με τον ήλιο...
ακριβώς το ίδιο.
ο ήλιος και γω είμαστε το ίδιο....
στο δημοτικό ...τότε...
γιατί....τώρα έχουμε πάρει διαφορετικές πορείες ζωής ο καθένας...
άλλος φωτίζει και άλλος φωτίζεται...
μήπως είμαι το φεγγάρι.... ???

χμμμ...
η αλήθεια είναι ότι κανένας δεν μας έχει δει στο ίδιο δωμάτιο μαζί....
ναι αλλά με είδανε κάποια πανσέληνο του Αυγούστου να περιπλανιέμαι στο camping με την αδερφή μου...
μήπως είμαι ο σουπεμάν ? ναι! μάν....?? ε...γοτέβερ...
με αυτόν δεν μας έχουν δει ποτέ μαζί.

οκ. έληξε το θέμα.
φτάνει διάβασμα για σήμερα.
καληνύχτα!!!

search...