10.10.11

επαναστροφή. u turn

στόχευα μια οδό σε άγνωστα καντούνια
σε άγνωστες γειτονιές
σε άγνωστη πόλη.

ξεκινώ και πάω!!!

πάω πάω μια χαρά,
σταματώ...επιβεβαιώνω τους δρόμους που είμαι.

όλα καλά!!!

πάω πάω μια χαρά,
χάνω κανένα καντούνι, στρίβω στο επόμενο
κάνω την επαναστροφή μου
και ξανά όλα καλα!

πάω πάω μια χαρά,
χάνω τον δρόμο μου.
σταματώ.

τίποτα δεν είναι καλά!!!

επαναπροσδιορίζω (τον εαυτό μου??) :
"που είμαι, που πάω"

βρίσκω ένα χάρτη
κοιτώ γυρώ μου,
ζητώ βοήθειαaαaααα και ξανά(!!!)



κάνω την επαναστροφή μου
και  όλα καλά!!!


μα είναι τόσο απλό να βρείς, και να ξαναβρείς τον δρόμο σου.
μια επαναστροφή είναι αρκετή!

u turn
u can turn too.





-νο, γιου τερν
-νο, γιου τερν
-νο, γιου τερν
-νο, γιου τερν

-νο, γιου τερν
-νο, γιου τερν
-νο, γιου τερν
-νο, γιου τερν

- άι ινσίστ
-οκ! θένκιου.

search...