17.1.10

κάλιο αργά παρά να κλαίουμαι



χελλοόού πιπολ.
:)))

θυμήθηκα λοιπόν ότι,

τώρα που άλλαζε ο χρόνος κατάλαβα ότι κάθε χρόνο γίνονται τα ίδια  
(και τα ίδια)

"να φύγει αυτός ο παλιόχρονος", "ου α ου α... " 
"να μπει ο καινούργιος ο καλος" ,και δώστου κλάμα ο λαός.

για να μην αρχισω με τους στοχους της νέας χρονιάς, 
που-στο τέλος της ημέρας, άξιος όποιος πάει μεχρι τις 15/1 κάθε χρονιάς.
και οι άλλες μέρες του χρόνου είναι καλές για να βάζουμε στόχους. 
αλήθεια!δοκίμασε το τώρα! ισχύει!!!

κάθε χρόνος ...με τα καλά του, κάθε χρόνος και με τα κακά του. 
ταυτόχρονα! 
αν είναι να δίνουμε βάση μονο στα κακά και  
να κλαιγόμαστε για σημασία, 
ε! αναθθεμμάν-τα!

κάθε κακό για καλό και κάθε καλό για καλύτερο!


πχ.

Α-πονώ τον λαιμό μου.
Β-α, εγω πονω τον λαιμό μου και την κοιλια μου
Α-ναι, αλλα εγω εχτες επονουσα και τον λαιμο που και την κοιλια μου και μια φορα επηραν με νοσοκομειο και εδιαγνωσαν μου τα ουλλα, ετρυπησαν με παντου και μετα επεσε ο σιερος μου, και εφεραν μου με φορτηγο σίδερα, που τα καλα, που βαλουν πας τις οικοδομες.
Γ-παιθκια εν ξερω για σας, παντως εγω νιωθω υπέροχα
Α+Β- είσαι εκτός θέματος.


ε! απο πότε το θέμα μας είναι ποιος είναι χειρότερα ???  
μπορεί να υπερβάλω λιγουλιγουλάκι, αλλά ελάτε τώρα...κατα βάθος έχω ένα μικρό ππόιντ.



ε?
ντε πουα πουρ σιηπργγ




search...