7.7.10

ονόμασέ το και αποδυνάμωσέ το!


εδώ και πάρα πολλά χρόνια ανακάλυψα ότι όταν  μου συμβαίνει κάτι,
ψάχνω να καταλάβω γιατί είμαι έτσι, 
γιατί αντιδρώ έτσι, 
και τα λοιπά 
σπαστικά σκεπτικοβασανιστικοαναλυτικά πράγματα.


ακόμα πιο παλιά ήμουν διαφορετική. 
πχ. δεν είμαι καλά.

-άποψη ακόμα πιο παλιά:
εισαι καλά?
όχι.
μην λες ότι δεν είσαι καλά γιατί έτσι θα χειροτερέψουν τα πράγματα. 
πρέπει να λες ότι είσαι καλά και θα είσαι.


πάρα πολύ ωραία σκέψη και πρακτική. 
έρχεται σε αντίθεση με όσους χρησιμοποιούν το "δεν ειμαι καλα, μπλα μπλα μπλα, κλαψ, κλαψ, κλαψ" για να κερδίζουν σημασία 
και να φουσκώνουν τον κάθε άνθρωπο που είναι δίπλα τους, 
με το επαναλαμβανόμενο κλάμα.
σίγουρη συνταγή για σημασία.
χάλια συνταγή για κάποιον που όντος δεν είναι καλά.


ούτε παίζω πελόν ότι είμαι καλά... μπλα μπλα και ψέματα,  λειτουργεί
ούτε το παίζω.... βασανισμένη ψυχή είμαι χάλια... κλαψ κλαψ κλαψ για σημασία. 
 ΔΕΝ Ειναι πρακτικό για όλους.(ειδικά για τους γύρω του κλαψένου)


μετά απο σκεπτικοβασανιστικοαναλυτική έντονη σκέψη και διάφορες καταστάσεις και ξανά σκέψεις μπλα μπλα, να μην σας (τα) φουσκώνω τώρα...
ανακάλυψα το εξή; (άποψη παλιά)


όταν δεν είσαι καλά, καταρχήν δεν φταίς πρώτα τους άλλους και μετά εσένα.
.... ψάχνω να βρω που φταίω, τι έπαθα πως έφτασα εδω(εκεί) και αναλόγως ψάχνω να εντοπίσω τι "έχω" και δεν παίζω πελο ότι είμαι καλά και ότι έτσι θα γίνω αυτόματα.


αν γίνω αυτόματα, αργά ή γρήγορα θα επανέρθει γρηγορότερα.... και μεγαλύτερο το όποιο πρόβλημα και να είναι αυτό....


παρατηρώ τι έχω, το εντοπίζω, το ονομάζω.
μόλις αυτό αποκτήσει όνομα, αποδυναμώνει, αφού ξέρω με τι έχω να κάνω, τι να αντιμετωπίσω, και ψάχνω πλέον το τρόπο να λύσω το συγκεκριμένο πρόβλημα.
μαγική μέθοδος!!! (και κλασσική. πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι την γνωρίζουν ήδη)








ένα απλό παράδειγμα:
όλοι πάνω κάτω έχουμε γνωρίσει, εκτός και αν είμαστε οι ίδιοι,
έναν τύπο/α καταστροφή με τις πράξεις του/ης.
νομίζει ότι ξέρει τι του/της γίνεται και δεν αναλαμβάνει ούτε και μία ευθύνη για την κάθε ηλίθια πράξη, που εφαρμόζει μετά απο χρήση της κεφαλης με έλλειψη τον εγκέφαλο, και μια αυτοπεποίθηση βασισμένη στο πουθενά, αφου τα συγκεκριμένα άτομα εκτός απο την έλλειψη ικανοτήτων, έχουν την τάση να αναλαμβάνουν να πέρνουν αποφάσεις, και άτομα στο λαιμό τους.


δεν ξέρετε τι να κάνετε?
το τρίτο στάδιο ήδη είναι σε εξέλιξη. τι εννοώ?
πρώτα τους καταλάβαμε ότι κάτι δεν πάει καλά, τους παρατηρήσαμε και τους εντοπίσαμε, όπου φτάσαμε ήδη στο δευτερο στάδιο!


και πάμε στο τρίτο: τους ονομάζουμε!!!
Dunning–Kruger effect





αυτά είναι!!!!!
μπορώ να συνεχίσω να ζω ήσυχη σε αυτή τη ζωή. υπάρχει ελπίδα!!!!!

search...