30.8.18

sky #0069A1 with swirl by alice

Εκείνη η στιγμή που ξυπνάς και ο ουρανός δεν είναι μαύρος πίσσα,
ξέρεις ότι πλησιάζει η στιγμή για το επίσημο πλέον ξύπνημα.

Το μωρό ξανακοιμάται και χαίρεσαι για τον ύπνο που ακολουθεί.
Μπορεί να φτάσεις μέχρι και μιαμιση ώρα ύπνου, γιατί ας μην κοροϊδευόμαστε,
ότι ύπνο κάμω μετά τις 5:00 είναι extra bonus super star.

Το μαγικό που συνέβη τα χαράματα αυτής της μέρας δεν ήταν το extra bonus super star, αλλά το real life starry night που βίωσα, χωρίς τα αστέρια.


 starry night

Ναι, είδα τον ουρανό με τα μάτια μιας περίεργης εκδοχής γυναίκας-που-ξενυχτά του Βαν Γκογκ.

Πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχήσω ή να ενθουσιαστώ για το connection μου με τον Van Gogh, αλλά όπως εγύρισα να ξανα-φιρτώ στο κρεβάτι μου, είδα τον ουρανό από το παράθυρο να στροβιλίζει όπως τον πίνακα...

ναι!! το έζησα και αυτό!!!
Στάθηκα για μια στιγμή απορροφήσω αυτό το περίεργο που μου συνέβαινε...

Αντί για τo γνωστό αριστούργημα, ήταν κάπως έτσι:

Μονόχρωμο μπλε #0069A1 και μερικά Pixel να εμφανίζονται σαν χαλασμένο Matrix, και ένα άσπρο φιδάκι όπως αυτό που παίζαμε στα παλιά κινητά, είτε το δικό μας, είτε των φίλων μας,
να κάμνει κυκλάκια....



sky #0069A1 with swirl by alice




Επροσπάθησα να εστιάσω, να καθαρίσω το βλέμα μου,
ξανά, εκεί...

τα έκλεισα σφιχτά, εξανάνοιξα τα,
εκεί

υπέροχο θέαμα,
ένιωσα την άπειρη σύνδεση με τα ελεύθερα μυαλά αυτής της γης,
προς στιγμής είπα να μείνω εκεί και να απολαύσω τη στιγμή,


αλλά επροτίμησα να φιρτώ πας το κρεβάτι μου
μπας και σάσει το resolution μου ως το επίσημο ξύπνημα του πρωινού.

search...