24.9.18

Γιατί πρέπει να έχεις θερμόμετρο και μετρητή υγρασίας.

Ένας σοβαρός λόγος που έχω θερμόμετρο ΚΑΙ μετρητή υγρασίας είναι για να μην βρίζω ανακρίβειες.




Τις μέρες που δεν αντέχω την ζέστη, έχω την τάση να φωνάζω, ίσως για καλύτερο εξαερισμό του σώματος μου.

(βλ. λόγοι που μιλούμε φωναχτά στις ζεστές χώρες και γιατί οι άνθρωποι στις πιο κρύες μιλούν με τα δόντια σφιχτά και κλειστά σε σημείο που παρακολουθείς τα δόντια και δεν καταλαβαίνεις τι λεν, ασχέτως ότι δεν ξέρεις την γλώσσα, και ΙΣΩΣ γιαυτό να μην καταλαβαίνεις)

όπως και νά χει, επιστρέφω στις βρισιές ανακρίβειας. 
Όταν λοιπόν από τη ζέστη ...

(***προσοχή ακολουθεί γραφική περιγραφή αηδίας) 

θέλω να βγάλω το δέρμα μου για να δροσιστώ (εντάξει όχι τόσο χάλια, πόσοι και πόσοι ξεφλουδίζονται το καλοκαίρι σαν τη σαύρα?!)

...και δεν αντέχω την πυρά φωνάζω.

Φωνάζω και με ακούει η γειτονιά. 

Αφού λοιπόν έχω κοινό δεν μπορώ απλά να πω 
" Εν αντέχω άλλο εν πυρά"

-γιατί δεν αντέχει τούτη, πόσην πυράν εν αντέχει και φωνάζει?

θεωρώ ότι είναι πιο σωστό το :

" 70% υγρασία? εν αντέχετε άλλο τούτη η πυρά" 

"Ακόμα έχει καύσωνες? 39 και 90% υγρασία?"

"38 και μισό, δεν υποφέρεται η ζέστη, ΠΟΤΕ εν να τελειώσει το καλοκαίρι? Εν Σεπτέβρης"...

αυτό το τελευταίο είναι για τους ηλικιωμένους που μπορεί να χάνουν την αίσθηση των μηνών.

Μιλούμε εν κοινωνικό έργο που κάμνω!


search...