5.9.18

ακαδημαϊκό ημερολόγιο- Ti λαλείς Αλίς

Επί τη ευκαιρία της νέας σχολικής χρονιάς,
και του νέου μου ακαδημαϊκού ημερολογίου
θυμήθηκα τα πρώτα μου στάδια blogging, 
πριν να έχω κινητό τηλέφωνο και συνεχόμενη πρόσβαση στο internet.

Τότε που για να μπεις στο internet ήθελες κανένα 15 λεπτο, και πολλές προσπάθειες, ειδική άδεια από τους γονείς και την κατάλληλη συγκυρία:

Να ήταν ώρα που δεν επρόκειτο να πάρει κανένας τηλέφωνο και οι πλανήτες να είναι τέλεια ευθυγραμμισμένοι ώστε να πιάσεις internet.


Tότε που το internet ηταν νινι με ελάχιστες σελίδες και πληροφορίες,
τότε που κάναμε search στο AltaVista,
τότε που δεν ξέραμε τι είναι το blog, αλλά μόνο το μπλοκ (Τετράδιο)

και τότε που "έγραφα ό,τι θυμόμουν" στο ακαδημαϊκό μου ημερολόγιο (πελλάρες δηλαδή) και το επιάναν μερικοί συμμαθητές μου να το διαβάσουν και να γελάσουν*....


και να μου λεν... Τι λαλείς Αλίς.....






πωπω τι θυμήθηκα σήμερα.... Πραγματικά δεν περίμενα τέτοιο pop up






*τότε που είχα 5 daily views

ξέρετε τι είναι το ακαδημαϊκό ημερολόγιο???

search...