1.2.10

αποστολή -παρτ ουαν

τρέχω πιάνω το κινητό, κάνω το τηλεφώνημα...
"έλα πίσω, κάτι ξέχασες..."
μετά απο αυτή την σημαντική αποστολή...το μόνο που μπορούσε να κάνει πλέον ήταν να μου γράφει,
no network...
το κινητό μου τα 'παιξε, ή παίζει μαζί μου, ή παιζει τάβλι... :|
Εκτός της κλειστής οθόνης κλπ προβλήματα που παρουσίασε η συσκευή, δεν έπιανε σήμα, δεν αναγνωριζε την sim κάρτα...
και επειδή η κάρτα κάτι πήγε να μου πει πριν καιρό
(flashback προβλήματα με την κάρτα,καβγάδες κλπ),
αποφασισα να πάω στην σίτα.
ψαχνω στο internet και βρίσκω ωράριο...
Σάββατο μέχρι τις 13:30!
 lets do this!!! μανικώθηκα! ναι!!! θα πάω στο κατάστημα της υπηρεσίας για πρώτη φορά μετά απο σχεδόν δέκα χρόνια κατοχής αυτής της κάρτας!
Πιέστηκα, η αλήθεια να λέγεται, στο ξύπνημα.
Ηθελά πολύ να λιώσω, να ριζώσω και γενικά να αποδείξω ότι η ύπαρξή μου είναι παντελώς άχρηστη σε αυτόν τον κόσμο...
Δεν τα κατάφερα.
Η ανάγκη της κάρτας τηλεφώνου ήταν μεγαλύτερη. Ξύπνησα και ετοιμάστηκα για την μοναδική αποστολή της ημέρας. Να φτάσω στο στόχο πριν τις 13:30...


(συνεχίζεται)

search...