26.2.10

γεριμιές



η αληθεια ειναι οτι ειμαι λιο σιήρος. (λίο=λίγο)
κατι λίγο στο φαί, κατι λιγο η ατσάληνη βάζει το χεράκι της και λερώνουμαι συχνά,
κατι λιγο επειδή μου το λεν...
ε, να μην πέρνω και πολυ πάνω μου ειμαι χοίρος.


οι χοιροι ειναι πολυ έξυπνα ζωα, και μπορουν να προσαρμόζονται σε όλες τις συνθηκες...
βασικά σε λίγο θα αρχίσουν να μας τρώνε,
όχι επειδη ειναι κακά ζωάκια...μαλλον η μαμα φύση θα τους το πει...

με λιγα λογια, οτι τζιαν μας καμουν εν λια μας. (λία=λίγα)

η μουσούδα τους μπροστα ειναι μπλουντόζα κανονική, εξού και οι σιηροι οι κιτρινοι...
και δεν εννοω τους κινέζους.... τς τς τς.... μανι μανι εθιχτικεν  η Σα Ντουι Τσου...
εγώ φταιω φυσικά!!!
εκαμα το λάθος να την επινόησω
και τώρα δεν με αφήνει σε ησυχία....

αυτό σημαινει να σε βασανιζει ο εαυτός σου...

ποτ πουρι??
το συγκεκριμένο ποστ??
οχι καλέ....
βρέχει όλη μέρα,
δεν κυκλοφόρησα,
δεν εμπνευστηκα...

there you go!!!
και καλές βροχιές!!!

search...