1.5.10

μια βίδα στο γραφείο μου

ρε, μα τούτη τωρά εν να μας ενημερώνει τι έχει πάνω στο γραφείο της...??
οχι ακριβώς αλλά ....
είναι η αλήθεια.

(η αλήθεια δεν καταλαβαίνει ούτε απο υπερβολές
ούτε την ενδιαφέρει αν εσυ πιστευεις ότι κάτι ειναι ψέμα.
η αληθεια ειναι αληθεια και όποιος πιστέψει, πίστεψε,
και όποιος δεν πιστεύει κάτι ή κάποιον, ότι θέλει ας κάμει, δεν μας αφορά το θέμα)

η ανησυχία μου λοιπόν με την βίδα είναι... από που ήρθε αυτή τελικά??
η πρώτη υποψία είναι ότι ο υπολογιστής μου, μετά που του πρόσθεσα τα χεράκια για να παίζουμε χαρτιά... άρχισε να "πειραματίζεται" με τον εαυτό του, και ξεβίδωσε καμιά βίδα του....
αυτό όμως θα ήταν η καλύτερη έκδοση της ιστορίας της βίδας διότι τελικά υποψιάζομαι...

ότι βρήκα την βίδα μου... (!!!)
που συνεπάγεται ότι την είχα χαμένη?? :S

αμαννν....έχασα την βίδα μου...!!!!!!!!!

(πρέπει  τώρα να αντιδράσω στην λύπη και στο σοκ,
πριν περάσω στο σημείο που την βρήκα,
 για να μην χαλάσω την ροή της κατάστασης...
λύπη,=> σοκ, => σκέψη, =>χαρά...)
κάθε τι στην ώρα του.

αυτό που μένει τώρα είναι να ανακαλύψω αν όντος έχασα την βίδα μου,
και αν αυτή που βρήκα είναι του εγκεφάλου μου  ή του υπολογιστή μου.

πάντως μια χαρά μου φαίνεται ο εγκέφαλος μου....

search...