14.5.10

παυσιταπάντα

παυσίπονο παυσίνυστο παυσίπεινω, παυσιταπάντα...
παύση...
τίποτα τίποτα δεν λειτουργεί

... την παραπάνω απογοήτευση την δέχομαι απο το κλασικό παυσίπονο
που έχει γίνει το μάγουλο μου, λες και κατάπια το φεγγάρι και δεν το παραδέχομαι
μου λες κανε ααα
και το κρυβω στο μαγουλο....

δεν μπορω να φαω, δεν μπορω να γελασω,  δεν μπορω να διαβασω...
δικαολογίες?
δεν ξερω παντως νευρα σίγουρα μου προκαλει αυτή η δυσφορία...

απο τα παυσιπονα θα το ρίξω στα παυσίνευρα και ότι γίνει

καλημέρα και υγεία, υγεία υγεία μέσα έξω

ανάπαυση



ππίές: δεν είμαι φανατική υπερ χαπιών κλπ.... κανένα παυσίπονο σε έκτακτες περιπτώσεις , όχι με τον παραμικρό πονοκέφαλο.... προς υπεράσπιση της κλαμμένης μου σημερινής έκδοσης, ωφείλω να σταθώ λίγα δευτερόλεπτα στα πόδια μου και να με υποστηρίξω!!!

search...