24.5.10

R' AM(our)

αρπάζει το laptop μου
βγάζει την μπαταρία
ξεβιδώνει κάτι βίδες απο δω και απο κει, 
αφαιρεί 150kg χτιτζιόν απο μέσα...

προσθέτει κάτι πλάκες, 
και το κάνει 3 RAM
(ευχαριστώ τον Χρήστο για αυτά!)


ΟΚ!
θα κάτσω φρόνιμη εδώ
θα βγάλω και την μπαταρία...
και πρόσθεσε και σε μένα απο τέτοια τα...πως τα λες.... RAM!!!!!

γιατί! ??
έχω τους λόγους μου!
τώρα ο υπολογιστής μεταφέρει πιο γρήγορα τις πληροφορίες που θέλει (θέλω) να επεξεργαστεί.

δεν πρέπει να συντονιστεί και εγκέφαλος μου σε αυτές τις ταχύτητες?

θα πηγαίνω με τις χελωνίες ταχύτητες επι ξηράς ενώ η μηχανή εν να προχωρά?

εξάλλου μαζί κάνουμε τις εργασίες...πρέπει να συντονιστούμε...

υπολογιστής και Αλίς πάνε μαζί 
στις εργασίες και στις εκδρομές 
δουλεύουνε στις εξεταστικές
και τρέχουνε με τις τρελές χαρές 
όταν το ram μπαίνει στις ζωές           (τους)


σε παρακαλώ καλή μου αδερφή... 
5 βίδες όλες κι όλες, 5 βίδες όλες κι όλες ......

ps: έψαχνα φωτογραφία RAM  και στα αποτελέσματα βρήκα αυτό:



!!!! 

search...