30.5.10

γιουροβίζιον ώρα 00:22

αφου μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ με την γιουροβίζιον φέτος,
και μιας και κάθομαι μόνη μου στο σαλόνι με το λαπτοπ
κάνοντας τα σχέδια ενός σταθμού λεωφορείων
(για ένα μάθημα, όχι για την πραγματικότητα )και την γιουροβίζιον...
βγαίνω απο το προγραμμα μου να μοιραστω μαζι σας
τη λιστα μου των 14 τργουδιων του ΘΕΣΜΟΥ που μου αρεσαν

με τυχαια σειρα τα γραφω και μετα θα προσπαθησω να βαλω τα πρωτα 5...

bosnia herzegovina
greece
georgia
turkey
albania
france
romania
germany
και διαφορετικη λιστα με μπαλάντες
norway
cyprus
belgium
ireland
iceland
ukraine

(όλες οι πιο πάνω χώρες με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα και διόρθωση τυχόν ορθογραφικών λαθών. αποκλείεται να μην έκανα....)
είμαι πολύ βιαστική για να προλάβω πριν τελειώσει το διάλειμμα και αρχίσει η βαθμολογία.

πραγματικά κόλλησα με την Ουκρανία. είναι το πιο διαφορετικό τραγούδι.
οπόταν θα το ονομάσω πρώτο για μένα...
και μετα θα πω... bosnia herzegovina ... turkey...georgia ...
και μετά σε απροσδιόριστη θέση τα χιτάκια αρμενίας, γαλλίας, ρουμανίας ισλανδίας ελλάδας κλπ... και την Κύπρο...κάπου στη 10η θέση... (θελω να πω 7η αλλά δεν τολμω...αλλά χέστηκα...ΘΑ ΤΟ ΠΩ. 7η θέση για την Κύπρο...)
και πρωτη η Ουκρανία...εν κομματάρα το τραγούδι

search...