14.6.18

snooze button

Tο snooze button δημιουργήθηκε για να χρησιμοποιείται!!! 
Kαι το χρησιμοποίησα δεόντως.



Σε κάποια φάση της ζωής μου έβαζα το ξυπνητήρι (είχα όντως ξυπνητηρι, δεν ήταν κινητό τηλέφωνο) 
πάνω απο το ερμάρι, μακριά από το κρεβάτι,
 για να αναγκαστώ να ξυπνήσω ώσπου να πατήσω το snooze.

Τελικά ξυπνούσα πολλές ώρες μετά, με το ξυπνητήρι αγκαλιά.


Στο βελτιωμένο μου version, σαν άτομο, αργότερα στη ζωή μου, 
έβαζα ξυπνητήρι 2 ώρες πριν, 
και απολάμβανα ΤΟΝ απαγορευμένο ύπνο 
με το snooze button.



(μουσικη: 
love story ακολουθεί)




 Ωσπου τζιαι εγνώρισα τον άντρα μου.
(καρδούλες καρδούλες, αγαπώ τον πολλά, 
βήχω: συνεχίζουμε)

Με το πρωτο ξυπνητηρι πάει, τέλειωσε, 
εχαλούσα του τον ύπνο... όσον εγω κοιμόμουν όπως το βόδι.

Έτσι  έληξε άδοξα η μεγάλη των snooze button εποχή .






Δυστυχώς ή ευτυχώς τώρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν.
Εκτός του ότι ξυπνώ η ώρα 5:30, η ώρα 4:30, η ώρα 2, 3, αναλόγως νύχτας....

(cricket sound και κλάματα μωρου, καμια φορά)

Ακούω και το τρισκα-λά-λα λα λαααα 
(tempo music: “Εσσιέβερεβε” ) 
το κινητό που παίζει ξυπνητήρι 
(ξεχασμένο, κατά λάθος, ότι νάναι, η ώρα 3 το πρωί) 
στην δόνηση, στο ισόγειο στην κουζίνα.

search...